Tisdag

Godmorgon. Har sovit lite bättre inatt, sköööön.T
Men däremot så vakna man upp med halsont. Eller det började redan igår kväll, så innan jag la mig så tog jag en sån där halstablett från apoteket som ska verka inflammationsdämpande eller nått, men inte fan hjälpte det. I dag är det much worse. (Y)
Så nu har jag druckit min första kopp med te sen snön försvan. Synd att jag inte hade någon honung hemma, det hade suttit fint idag :P
Enzo har fått sin medicin också, men likförbannat så gnäller han heeeela tiden iaf. Men han verkar skitpigg, springer och leker med ringen och så där. Så jag undrar jag om han bara gnäller för att han märkte att då tyckte man synd om honom, igår gjorde man ju det. Men nu kan de väll inte göra så ont haha. Han gnällde ju ingenting i helgen typ, när vi hade tejpat benet på han, då satt ju klon kvar och var lite infekterad. Så ja tror han Filmar ;)

Jaja, äta nånting kanske ? lite gröt och ett ägg så man står sig ett tag. Back to life somsagt. En 2 timmars föreläsning idag, och sen ska jag svänga förbi valbo och köpa flytväst åt äcklet så han kan åka båt i helgen :P

Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2010-08-31 @ 12:05:44
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0