Söndag

Och som vanligt så är man segis. hehe

Eftesom Enzo klarade sig själv när vi lindat hans ben så drog jag iväg på lyskväll i mohed :) Mycket trevligt, det var ju ganska länge sen jag hängde med dom nu ;P
Dansade med en gubbe på servan också, ja som inte ens kan dansa haha. Och så blev vi bjudna på en varsin drink för att en karl spillde ut sin egen öl så de stänkte på oss ;P Dumfan haha, Linda lyckades få han att tro att de va hennes öl han hade spillt ut ;P Men vi drack ju inte öl :P

Blev efterfest i klubbhuset sen, och jag han även med ett dopp i de blååå haha. Eller bruna kanske man ska säga, men de var iaf sandbotten ;P Får antagligen en förkylning på posten snart :P hehe Men de kan de vara värt ;P
kl 6 på morgonen kom vi till huset, så man är ganska sliten idag :P Kanske man somnar som en normal människa :P I morgon har man ju skola också! Jippi...... Ska bara bli kul att träffa några classmates ;)

Sitter hemma i min egna soffa nu iaf, är klar med alla måsten idag så nu blir de soffchill resten av kvällen. (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0