Onsdag

Noll enerig har jag idag. Mamma ringde och väckte mig innan jag hade sovit klart, fast klockan va ganska mkt så de va nog lika bra :P Fan ja måste vända på dygnen tillbaka snart, kommer ju få kliva upp 5 sen när skolan drar igång igen :P Ser man ju fram emot, big time !

Sitter på gth nu iaf, laddar hem Yes man. Jag som älskar Jim Carrey hade helt glömt bort att den fanns. Försökte ladda hem den när den va ny, (länge sen) men då hitta ja den bara i kass kvalite så då tänkte ja att jag väntar ett tag. Och nu finns den ju i fräsch kvalle men hundra år försent haha. Men men, jag måste ju se den, bättre sent än aldrig :)

Hungrig som ett helvete är jag också, har inte ätit nått idag för jag orkade inte i morse. Eller förmiddags hehe :P Stå å göra gröööt, nejtack.
Vi skulle väll äta lunch kanske men vettefan vad som hände, mamma försvann. Jag som ska städa idag, kommer ja ju bryta ihop om ja ska göra de utan att äta haha. Fan tungt jobb ;)

Hittade en artikel om några som har drunknat. Och jag måste säga att dom måste ju ha vart fulla eller nått. Hur kan ALLA inte kunna simma ?? och hur kan en Människa råka hamna på en djup del, där de annars är grunt, och så hamna ALLA andra också i samma djupa del och drunkar. Tänk lite. Och familjerna (som inte heller kan simma) står på stranden och tittar på ?? Hade de vart mitt barn hade ja iaf försökt att rädda ungen även om ja igentligen inte kunde. Man står väll inte och tittar på ? eller? haha ja, nä...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0