Onsdag

Veckan har gått ganska fort ändå, snart är det helg! :)
Men något som också kommer snart är skolstarten.... Fan ja har ingen lust alls, känner att sommaren har vart en besvikelse också, Alltså vädret då :P Vafan de e redan höst liksom, ORKA !

Nu sitter jag i soffan och tittar ut på skitvädret. Har knappt sovit något alls inatt, har väll höstångest skulle jag tro.. Så jag är ganska trött idag, (Y). Ska snart bege mig till stallet, vi ska göra klart hagen och sen gå ett varv med hästarna så dom hittar i den. De e ju skog och grejjer innan man kommer till själva gräset.
Efter de ska jag till Gth och städa lite, tar nog med mig datan också. Ge mig mooovies. Fast jag måste nog rensa lite om ja ska få plats med något mer :P Minnet lyser rött hehe.

Nu vet ni deeeet ;)

Längtar för övrigt till Lördag då jag ska hem till Ida och Kristofer och hälsa på! :D




Kommentarer
Postat av: Ida

always ! <3

2010-08-19 @ 20:35:40
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0