Måndag

Back to real life.
Har haft min första skoldag nu, och de gick fint. Jobbigt jävla trafik på vägen dit bara, och vattenplaning är ju alltid lika kul :P
Vi blev också indelade i grupper, eller vi fick göra de själva. Så vi tre ska vara med 4 tjejer som inte går i klassen i vanliga fall, helt nya alltså :)
Skola i morgon igen, föreläsning på eftermiddagen. Så det blir ungefär heldag för mig, med tågtider som suger pung. Men sen är det inget mer förns på fredag, och då är jag ändå inte hemma så.. Missar nog tyvär en viktig dag, heldag med två föreläsningar av en läkare tror jag det var. Så de va ju lite synd, men men. I will not miss danmark!

Nu är jag hemma en sväng iaf, kollar på smallville och fördriver lite tid. Skulle tanka mormors bil innan jag lämnar tillbaka den men alla andra i den här staden stog redan där och köade så jag åkte hem en sväng emellan. Väntar på att mamma ska höra av sig också, hon är hos veterinären med Enzo och han har blivit sövd ( med lugnande ). Stackars lilla äcklet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0