Måndag

Ja godmorgon! Ganska skönt att vakna upp i sin egen säng, eller nej fel. Det var skönt att somna i sin egen säng, istället för att ligga som packade sillar bak i husbilen. Men att vakna upp i Söderhamn är sällan kul asså :P
Men bara 2 1/2 vecka kvar till vi drar till Danmark för nästa race :) Synd att vi inte bli så långvariga där bara, med färjor att passa så kommer vi att missa när Stcc kör :/ tråkigt..

Men iaf så har vi haft en kanonhelg :) Såg inte ljust ut i början men det slutade bra ändå :) Kevin blev 2a på lördagen, trots att han hade mest med vikt. Och vårat team fick en stcc seger också, mycket imponerande :)
Efter racen var över så var det dags för sponsorkörning, och jag fick åka jag med jag också. Eller jag blev nästan tvingad hehe. Och de va grymt kul faktiskt, ja fick åka ett extra varv, och vi körde om en opel ;) hehe
Fast ja trodde faktiskt att det skulle gå lite fortare ;P 

Sen på kvällen dukade vi upp för middag och överaskningsfest för Kevin :) God mat och en massa alkohooool ;)
Riktigt kul kväll, och jag tog det ganska lugnt :) Skönt att inte ha några minnesluckor, helt klar är jag ;P
Packade ihop igår och åkte hem vid två, eller ett kanske hon va :P Vi skulle inte åka direkt igentligen men somliga har ju så brottom hem jämt ;P
Kom hem vid 7 tiden, åt middag och sen åkte jag hem. Eller jag tog en runda med bilen först, älskar att åka bil :)
Får se vad som händer idag, ska till jobbet och byta bil med mamma iaf. Rida också kanskeee.


Kommentarer
Postat av: Emilianmary

NICE SITE WELL DONE

2012-04-24 @ 13:48:53
URL: http://emilianmary.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0