Lördag

Buhuuuu, lördag idag och inge fest på kartan. Känns väldigt konstigt, skrämmande!

Igår när jag skulle sova så slog ja på tvn i sovrummet, och en film började. The house Bunny! haha och jag kunde inte somna. Jag skrattade och skrattade, så idag har jag träningsvärk i magen ;) nice
Fyfan va rolig film, den ska ja lätt ladda hem :D

Nu sitter vi i soffan med datorerna i knät. Dags att äta frukost nu tror ja, kevin har vart och handlat. Tur att vi har Kevin ;)

En rolig artikel som jag såg när jag kollade runt bland lite bloggar.
Jag älskar ju rött, nu förstår jag varför. För att jag är så jävla sexuell hahahaha ;)


http://www.aftonbladet.se/wendela/article7582544.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0