Lördag

Godmorgon.
Kl ringde 07.30 i morse (Y). Upp, klä på sig och åka till stallet. Men när jag kom dit så fanns de inga hästar där, så dom hade fått stå ute inatt. Men jag gick och hämtade dom och red iaf, både hästen och jag gäspade mer än vi gjorde annat tror jag :P Men skönt att ha det gjort och inte behövde jag mocka nått heller.

Nu sitter jag i soffan och vaknar till en snabbis, har precis ätit frukost. En riktigt frukost också för en gångs skull. Äggröra med bacon, lök och paprika. Gott faktiskt :)
Måste ju äta nått ordentligt eftersom ja har mkt att göra idag.
Ska duscha och fixa mig nu, sen packa lite kläder. Men ska hejda mig en aning och inte ta med så mkt saker, eftersom ja fan bara ska vara borta till i morgon. Något att ha på mig ikväll, och myskläder är väll allt jag igentligen behöver :P
Sen ska jag hämta bil, blir väll Gunillas bil som jag får ta eftersom bromsarna är slut på skodan. Lite tjatigt att det bara finns radio i den bilen, och den funkar asdåligt. Ibland kan volymen typ höja sig till max med, man skiter ju fan ner sig :P Ja och så ska jag stanna på systembolaget också, handla lite dricka. Men de blir en lugn kväll, vet ju hur de blir annars om man inte ska på krogen, då sluter de i en svart dimma och kanske med en och annan spya.... Inte läge, sånt har jag slutat med, fan man är ju 22 bast.


Kommentarer
Postat av: nathalie

bilderna är klcokrena;) de gjorde vi bra hahah

2010-08-21 @ 11:47:14
URL: http://metrobloggen.se/nathalieisabella
Postat av: Ida

HAHA JAG DÖR om det där är på riktigt kim!

2010-08-21 @ 12:42:39
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0