Lite update

Blev inge ridninge idag, eftersom Gubben var svälld i en kota.. Tråkigt, men samtidigt så grät jag inte över att slippa rida i detta monsunregn som vi har haft idag.
Vafan de är ju pölar stora som sjöar överallt, jag vågade knappt köra nå fort alls av rädsla att mina skärmar skulle flyga loss av vattnet hehe.
Har även fått kylaren fylld, och däcken som pyser lite. Ja kan ju knappt ha haft 1 kg luft i vänster fram, riktigt illa.
Åkte med mamma och handla sen, och följde med till vågbro för lite middag och fångarna på fortet igen! Tur ja har sån fin familj :)
Kollade in Amandas nya tattoo också, riktigt fint blev det :)
Jag är så grymt sugen på att göra en jag med, men är inte helt 100 på motivet än. Ja har planer, men ska utveckla dom lite mer så jag är helt säker ;P Inte läge att ångra sig sen liksom..

Juste, innan vi åkte och handlade så fick jag mitt hår klippt. Anna skulle klippa mormor så toppade hon mig lite också. Eller lite, mitt hår var så sjukt slitet och i stort behov av lite ansning, så nu är jag korthårig, iaf som de känns ;P Jämfört med innan. Men så går det, när man Aldrig klipper sig! Känns fräscht nu iaf, och de va länge sen :)
Ska sova strax, bara borta gaddarna och smörja in mig lite så man inte vaknar upp som ett sandpapper :P

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nä? En negerboll mellan sängen och väggen!? Men shiiiit det var inte lite skit dom hade ställt till med. vill inte veta hur det såg ut i trappuppgången som grannarna fick fixa. :S



Jag vill se tattooooooo nu!

2010-08-25 @ 12:21:36
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

jag menade ju amandas :D

2010-08-25 @ 17:10:20
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0