Kvällsupdate

Idag har jag kört hårt iaf haha. Nä men ja har iaf vart duktig tycker jag ;P
Började ju som sagt med att kliva upp tidigt, för att han kommit hem halv 5 på natten så va de tidigt iaf.
Lussi har nya dojjor nu iaf :) Och ridturerna gick bra, personligen så tycker jag att Gubben kändes fräschare idag, men ja har ju lite svårt att känna av hans steg eftersom ja e van med ridhäst liksom. Lyckades få till en lite längre galopp också :)
Sen red jag ju på Lussi, de va länge sen nu. Eller ja har ridit Gubben några ggr emellan och vilken skillnad. Hon är så duktig gopullan :) Men hon va lite väll stirrig idag. Typ vejjade för saker som inte fanns å så där, kollade efter spöken. Eller kanske bärplockare ? haha Sånna finns de gott om där i skogarna iaf, alla blåbär måste vara slut snart. Ja men iaf så galopperade jag på lussi, lät henne sträcka ut ordentligt så de gick ganska fort. Så lägger hon på en jävla grisnit! Hon måste ha trott att hon såg en bärplockare, men de va inget där och jag slog sönder ****** helt i onödan! haha de va fan jävligt nära att jag ramlade av.. Vilken syn :P

Ja sen åkte jag på gth och hämtade äcklet, la oss på soffan och vilade en stund. Sen kom mamma och hämtade mig så följde ja med och köpte hundmat. Han måste ju ha mat han med. Nu ser jag på celeberty rehab, de borde alla kolla på. Avskräckande, Börja aldrig med droger! Missbruka bara sånt som är bra för dig, typ coca cola zero ;)

Nä men ja ska faktiskt försöka sova nu, kanske kanske kan jag somna tidigt ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0