Här var det glatt...

Jodå de är inte så farligt, men jag e skitförbannad på min jävla dator.
Den e helt fucked up. Går inte att logga in på riktigt, min profil e knas så jag kan bara logga in med en temporär :P Så alla mina saker är borta, dom finns på datan, men liksom ja allt e förjävligt.. Men ja börjar lugna ner mig nu, alla bilder och så är ju iaf kvar på datan och jag kommer åt dom. Bara att det är lite krångligare. Får se om de går att fixa på nå sätt så det är som vanligt att logga in sen. Det skulle vara sköööön-T.

Vi var ju iaf i Gävle hela dagen igår. Åkte 9 på morgonen och kom hem 7 på kvällen. Mamma var med mormor på sjukhusten och vi andra strosade på stan och shoppade lite :) Och för att fördriva lite tid så gick vi p bio, Bröderna Karlsson. Jävlar va skön film! :) rekomenderas starkt.
Vi åkte inte hela vägen fram till Banan igår heller eftersom de blev så sent. Vi stannade och sov utanför ett Ica Maxi, gissa var! ......... i Vivalla! ;) Nice, snyggingen va ju där igen så man fick glo lite ;D hehe

Men nu är vi på banan iaf, har packat upp våra tält och så :) Lite kallt tycker jag de är, mycket vatten överallt och bilarna kör fast. Men annars äre bra ;P

Ikväll blir det tacopaj och ladda inför racen i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0