God Morgon

Fan vad jag har mycket att göra idag. I morgon kommer vi ju har fullt upp heeela dagen i gävle.
Har precis ätit frukost nu iaf, grööt :P
Och snart ska jag börja packa ihop kläder och gå ner och tvätta. Bästa tvättiden ever, mitt på dagen...
Medans tvätten är i sen ska jag ut med Enzo. Sen hem och hänga tvätten, göra ren hans bur/väska och hänga den på tork med. Sen medans de torkar ska jag ner på stan och gå på apoteket och boa. Även sola om jag hinner. För sen kl 4 när jag plockat ner tvätten ska jag åka direkt till stallet. Vi ska ner i hagen och plocka ner lite staket så vi kan bygga en ny hage på ett annat ställe. Jag ska även hinna med att rida efter det,Gubben iaf. Hade tänkt rida båda men de hinner jag nog inte, är ja ju inte klar förns jättesent ikväll. Och jag måste måste måste färga mitt hår, annars äre inte läge att åka nånstans. Ser ut som en polsk hora nu förfan :P
I morgon åker vi ju till Gävle på morgonen, mormor ska på sjukhuset. Jag, Amanda och Nelly ska strosa på stan då. Mormor kommer att dröja minst 6 timmar på sjukan så vi kommer att komma hem sent :P Och då äre bara packa in oss i husbilen och åka mot Karlskoga. hua, lååånga stressiga dagar nu :P

Seriöst va hände med sommaren då? Förra sommaren va grym, då fick man iaf lite färg. Nu får man bara fuktskador....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0