Fredag

Shit vilken dag haha.
Vaknade ganska tidigt, om jag ens hade somnat ? Sovit skitoroligt och dåligt :P Va ovanligt.
Kollade lite på vakna med the voice, och efterföljande program tills mamma skickade sms att vi skulle ut och plocka svamp med mormor och morfar. Så jag tog med mig hundarna och åkte hem till vågbro där vi blev upphämtade.
Åkte ut i skogarna vid tönnebro och hittade en massa svamp, och Bajs! haha. Jag tror att de är björnbajs ja ;) Sånt känner man på sig höhö.
Enzo och sprungit med han också, Lös. Jag vågade inte ha han lös först, för vi var rädda att han skulle försvinna ner i något hål eller så, man såg ju han knappt bland blåbärsriset :P Men de gick bra och han tyckte de va skitkul att springa i stora skogen och leta svamp ;)

Åkte och handlade med mamma efter flera timmar i skogen, sen åkte jag till stallet och gjorde klart allt. Orkade verkligen inte rida för jag mår inge bra alls. KÄnns som ja har feber :/ Haft ont i skallen i flera dagar nu, men idag blev de värre. Men men, hoppas på att sova bättre inatt så vaknar jag upp som en ny glad människa i morgon! :)

När jag kom hem så var det bara att sätta igång och rensa svamp iaf. Har gjort så jag kan frysa in och lite åt jag till köttet nu till middag :) Lyxade till det lite med sallad och beasås också ;) Ja har inte sallad hemma så ofta eftersom de bara blir gammalt haha. Ja är ju så dålig på att laga mat, eller ja är för lat heter det :P

Nu ser jag iaf på Csi miami, och efter det ska jag se på Smallville! MysFredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0