Fångarna på fortet

Tjaoo i höstmörkret. Ungefär, fan va depp att de är skitkallt ute.. Men men :P

Sitter iaf i soffan nu med en gnällig liten hund. Han har väll ont stackaren, och han har vart väldigt trött idag efter han kom hem från veterinären. Men nu har han fått äta lite mat iaf, och fått sina mediciner så han kan sova gott inatt :) sötnosen. Han fick tydligen lugnande för 20 kg för han vägrade somna haha. En viking mitt lilla äckel ;)

Hittade på en ny maträtt idag igen ;P Ja hade inte så mkt att välja på hemma, så jag exprimenterade lite. Stekte morötter, broccoli och majs. Och sen hällde jag på mjölk med lite mjöl i så de skulle bli en sås. Och kryddor och kycklingbuljong på flaska. Ris till det, faktiskt ganska gott :) Gordon kan slänga sig i väggen ;P

Ser iaf på fångarna på fortet just nu, som säkert alla andra ;P Och jävlar vad bönderna är grymma! Dom ägde ju sönder basshunters team ;)
Efter fångarna så blir det väll time out hoppas jag. Och sen sängen, skapligt trött idag efter en hel jävla natt med konstigheter och inge sömn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0