Söndag

Småsliten idag, men förkylningen börjar sakta men säkert ge sig lite tror ja allt ;P Kunde nästan andas i natt haha.
Vart en lyckad fest igår iaf! :) Tycker jag allt. Och nästan alla var med på våran lek, Ölspel advanced ;) Så jävla roligt.
Vart Olles sen, och jag fick åka Golf medans några lyckliga jävlar fick åka fin Audi!! Men jag fick ju iaf sitta i den före festen ;P Det var inte så mycket folk på Olles, men det är ju ganska litet där inne så kändes mycket ändå. Men de va inte så mkt folk man kände igen, iaf inte jag. Alla fick kanske nog förra helgen, när en annan låg sjuk :P Men allt som allt en kul kväll :D

Försöker lägga in bilderna på facebook men de går inte så bra eftersom facebook suger balle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0