Onsdag

Har så mkt att göra nu för tiden så bloggar inget :P
Idag är det dags för skola iaf. Har käkat ägg till frukost nu fast ja inte alls va sugen. För att hålla mig mätt så länge som möjligt, det blir ju lite knas med maten idag känner jag eftersom vi ska gå i skolan till kl 17.30
Och jag måste ta 10 tåget till Gävle eftersom vi börjar kl 14. Det är bra roligt med tåg måste jag säga :P Nästa tåg går liksom 14.00. Så i morgon börjar vi 13.15. Då måste jag också ta 10 tåget och sitta två timmar och vänta på att vi ska börja. Men just den här gången hade jag tur för vi ska åka och måla min lägenhet i morgon så får jag åka med mamma. Och idag ska jag och Nathalie strosa på stan innan vi ska iväg till den där skolan i bomhus och laga mat :P Åååh, haha. Känner att de kommer bli en dryg dag. Missar jag tåget kl 18 kommer jag inte hem, för det är sista tåget som går :P (Y) gillar xtrafik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0