Måndag

Uppe tidigt som fan idag. Och jag känner vad det tar emot. Snorig as usual, trött som ett helvete, det är minusgrader ute....
Och det är min födelsedag idag :P Undrar hur många som vet att jag fyller idag eftersom de inte står på Facebook ;)
Sitter och dricker te nu iaf, är fortfarande inte helt bra i halsen. Hoppas att jag kommer överleva den här dagen i skolan. Har ju inte vart där på ett tag nu eftersom ja har vart sjuk. Ska åka tåg idag, så kommer att gå från tågstationen med. Kommer jag väll snora och hosta ihjäl mig tänker ja. Vet inte riktigt vilken väg man ska gå heller haha, men de löser sig :P Har ju några minuter på mig eftersom tågen kommer så jäkla tidigt. Och tågen hem går inte förns kl14. (Y) Om jag inte tar tåget kl 12, men de hinner man ju aldrig eftersom föreläsningen sluta då :P Men de e väll bara att vänja sig, kommer ju alltid att pendla sen. Men vi hade extremt mycket nu tycker jag, 4 dagar i skolan är bra mkt jämfört med vad vi brukar ha, max 3 liksom ;P
Ja ne nu måste jag skynda mig, ska ju ut med äcklet också.

Kommentarer
Postat av: Marie

Men GRATTIS på födelsedagen!

Och krya på dig! :O)

2010-04-12 @ 13:14:05
URL: http://bebopalula.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0