Långfredag

Jippijäjj!
Vaknade upp med världens sämsta hals idag. Ja har ju mått lite småtaskigt hela veckan, vart trött och haft ont överallt. Sen fick jag lite småhosta för några dagar sen. Men idag small det till ordentligt, vaknade upp och hade superont i halsen :/ Not nice !
Hur fan blir det i helgen nu då? Kolsyrad cider e det sista jag känner att ja vill hälsa ner i min stackars hals. Får isf micra den först så den blir varm och go, kanske droppa ner lite honung också ? :P Ne fyfan de här var inge roligt. Det är ju statt i morgon, vill man ju inte missa :( Ska kurera mig lite idag, och plugga... Så får jag se i morgon, kan alla hålla tummarna för att jag pallar med en fest ? pleese

Och juste, jag har ju sagt upp min lägenhet i Gävle nu. I onsdags åkte vi ner och gjorde det avgörande. Ja får lite småångest ibland, det känns som att jag och min lägenhet har gjort slut, efter typ 6 månader ihop :( haha Men det finns ingen återvändo nu så det är bara att hoppas på att det blir bra att bo här i söderhamn, och att jag hittar en lägenhet som e nästan lika fin iaf. Säga vad man vill om Brynäs, men min lägenhet va rätt fin iaf :) Men skulle ju vara trevligt att kunna gå utanför dörren även om man glömt pepparsprayen i andra jackan :P



Slänger in en racing bild för att bli på bättre humör,
Mantorp 2009, vårt tält. Klart bästa helgen de året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0