Godmorgon

Härlig dag idag, eller inte haha.
Va ju ut till Mohed igår kväll och kikade på fyllskallarna där. Men jag var nykter eftersom ja var så dålig när jag vaknade igår. Tänkte spara mig till idag liksom.
Det var rätt trevligt där ute iaf, trots att man var nykter. Och Jonas stog ju som vanligt för de mesta av underhållningen ;P jävla galning.
Kom hem sent som fan, sent för mig iaf ;P tröttöga som man är.
Uppe tidigt idag, har vart och släppt ut hästarna och mockat åt båda två och fixat mat åså. Kände där ett tag att de va lite väl tungt så här på morgonen, trodde på riktigt ja hade jätte mkt feber, men när jag kom hem så hade jag inget. pjuh :)

Nu sitter jag nere i soffan iaf, i "hobby" rummet. Vardagsrummet uppe är ju inte klart än, bara en soffa som står där än så länge ;P Har snott kevins täcke och kudde, och sitter med en kopp te. De lär ju vara de enda ja får i mig som näring idag, fy fan va ont i halsen ja har. Helt stört, kunde knappt sova inatt med för halsen, så skulle nog igentligen behöva sova en sväng nu på dagen, se om man bli piggare. Annars vettefan om ja måste hoppa utgång ikväll :S Ja har gått ut förr, med feber, då när jag hade svinet haha. Men de va en annan sak. Sist jag gick ut när jag hade ont i halsen så vart det tuuuusen gånger värre, ja kunde knappt andas för de gjorde för ont.. Känns inte så lockande för stunden, men jag vill ju så gärna med ut ikväll. Känns som man verkligen missar något om man stannar hemma :( Jävla fucking förkylning!



Hittade en gammal bild på mig, kort hår ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0