Fredag

Ja nu är fredagen här. Och jag mår fortfarande dååååligt..
Har fan knappt sovit nått alls inatt. Fick jätte ont i halsen, och vaknade hela tiden. Ont i magen och ryggen, mådde illa som fan. Blä säger jag bara :P
Hoppas på att man mår bättre till ikväll då vi ska på Dragonen och ha vår årliga födelsedagsmiddag :)

Anyway. Jag kom att tänka på hästar av nån konstig anledning. Så jag googlade en hästs namn, som jag skötte om när jag var 14 ungefär. Hur jävla länge sen som helst. Och hans namn är ganska ovanligt så jag hittade ett resultat från en tävling, och hittade på ägaren på Bdb! haha. Och jävlar vad han har förändrats. Han var mycket mycket ljusare, och hans fina låånga man var borta. Kul att han fortfarande lever iaf :) Det gör ju inte Kisen, och Charlie har jag ingen aning om :P Lätt att hitta på en häst som heter Charlie, som typ 1000 andra hästar i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0