Blääää

Ja uppdaterar skitdåligt, för att jag mår skitdåligt ;P Inget nytt som händer liksom, bara snooor snooor och hosta och slem och fytusan..
Igår åkte vi iaf till gävle. Jag, Amanda och mamma. Jag skulle till skolan och dom städade ur min lägenhet medans jag var där. Gick vädligt snabbt i skolan, tack och lov. Jag, Magda och Nathalie fick vara i samma grupp så de var grymt skönt :)
När lägenheten var städad och klar så åkte vi hem. Skulle kolla på en lägenhet i stan men han va inte hemma så ska göra de på lördag istället. Fick fan ångest när jag min lägenhet var så städad och fin, den är verkligen superfin. Men om den bara hade legat någon annanstans, och haft lite lägre hyra :( Men men, kan ångra mig hur många gånger som helst, inget att göra nått åt.

Idag så skulle jag ju ha åkt till skolan. Uppe tidigt som fan, 5 ringde klockan. Men jag mådde så jävla dåligt så jag ställde in. Ont överallt, huvudet och kroppen, snorig så in i helvete, och hostar :S Inte läge att sitta på en föreläsning och fösöka att INTE hosta och störa alla.. Hoppas på att jag mår lite bättre i morgon då vi har två föreläsningar. Men det är så dryyygt med snoret och hostan.. Jag börja tom tvivla på att ja ska hinna bli frisk tills på lördag, men det skiter man väll i ? eller ?

Ne fy fan, Te är min näring idag. (Y)


Nått man vill ha bakom sig på föreläsningen ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0