Tisdag

Jaaa, tröttöga haha. Vi hade ju möte kl 8 Homogena gruppen. Duktiga och kliver upp i tid haha, men jag hade då verkligen inte sovit klart när jag klev upp ;P
Vi fortsatte med vårt protokoll, och diskuterade nästa uppgift. Sen drog vi ner på stan och delade upp oss för att hitta pensinoärer att fråga om dom gamla reformerna. Jag och Nathalie vart först dissade av en tant, ungefär som hon trodde att vi var försäljare eller nått. Det skyller vi på nathalie för hon är så snygg jämt haha ;) Jag såg då inte direkt proffsig ut haha. Men sen hittade vi ett trevligt par iaf som pratade på om sina barn som dom fick på 50talet osv. Tackar. Sen vart vi stoppade haha, av någon tidning. Fy fan haha, jag känner att jag inte är speciellt snygg på den bilden, jag var liksom inte bildskön idag... Dom frågade oss om vi var rädda för könssjukdomar och jag babblade om Hivmannen haha. Så ska bli spännande att se vad dom skrev att jag sa haha.

Sen när vi va klara så drog jag hem iaf, och käkade lite sallad till lunch ;P Har ännu jätte mkt kvar så om någon är hungrig så äre bara komma förbi och äta lite sallad ;P
Sen städade jag lite efter min kära hund som hade hittat en tvättsvamp som han massakerat vid dörren..
Vi slocknade båda två på soffan sen, och jag vaknade nu med världens jäkla huvud och nackvärk! Måste ha legat som ett mongo när jag sov :S Kan inte nån komma och massera mig ? (A) haha

A juste, Idol eller Wipeout ikväll ?! Måste allt vara samtidigt. Men blir nog Idol ändå, för vill ju inte missa de nu i början när alla dåliga är med haha. Reprisen på wipeout är ju på lördag, men det missar jag också så får leva med det. Synd för de är verkligen Så min humor ! Kommentatorerna gör ju allt ;D


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaha vill inte se bilden på mig säger ja! man borde skicka in bild;) snyggbild hahahah

2009-09-08 @ 21:19:52
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0