Svenska flaggan

Det är inte kul att plugga just nu kan jag säga. Jag fattar fan ingenting haha. Vill bara att skiten ska vara över..
Och snart börjar Hollywoodfruarna så då blir de ju inge lättare att plugga direkt, är ju så jävla bra ;)

Även att mitt hår numera är blått. Jag råkade nog ha silverschampot i lite för länge haha, typ 40 min ungefär... Bra jobbat. Plus att det fortfarande är gult och jävligt i hårbotten, men blått lite längre ut liksom. Braaaa, jag ser ut som svenska flaggan! Nu sitter jag med inpackning i iaf. Loreal Proffesional, bra grejjer det ;) Funderar på att sova med det i, för mitt hår är verkligen torrt och risigt :S


Usch, skulle hellre göra som Enzo och gå och sova istället för att plugga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0