Svacka

Igår var det fest som sagt, Dildoparty hos Sanna :) Det var jätte trevligt.
Men jag var ju toksen som vanligt. Åkte från söderhamn typ halv 7. Men jag kom dit kanske kvart i 8 ;P Så de va bra jobbat tyckte jag haha. Åkte ju med handduk i håret, så står polisen på e4an och blinkar. Fuck tänkte jag, ska jag behöva typ blåsa i en poliskontroll nu när jag har handduk på huvudet. Men de va bara en klant som hade krockat i räcket så polisen stog och sänkte farten på alla som åkte förbi, som tur va haha.
Kom iaf till lägenheten kanske 20 över 7, då sprang jag upp med lite väskor och min handduk på huvudet haha. Bytte om lite snabbt och torkade håret lite iaf. Mitt gula hår haha, måste fan ha silverschampo i hela dagen idag.

Fick fixa mig lite snabbt hos Sanna iaf, efter dildopartyt. Och det vart slarvfix.. Fy tusan, kände mig verkligen inte speciellt läcker igår.. Blääää haha. Även att jag känner mig typ fet dissad av alla. Synd om mig nu ;P Men jag är duktig och dricker Grönt te ( härmar nathalie ) haha. Inge socker har jag i heller. Jag har bestämt mig för att lära mig gilla det nu ;P

Nä fyfan nu måste jag plugga. Inte det roligaste att göra men vafan jag måste haha. Hade gått lite lättare om man hade haft lite tröst cocacola ;) Men ja har inge :( Ingen bil heller för den står hos Sanna.


Kommentarer
Postat av: Ida

:) kom du hem säkert nu då? =)

2009-09-20 @ 12:29:03
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: nathalie

du ser du blir bara nyttigare och nyttigare ;) söööt du är, grönt te hehe. MUMS de;) vet du om du någon gång känner du måste ha socker, finns de faktisk ett bra socker att köpa de ska jag visa dig;) fruktsocker som finns på burk liksom!!:) puss

2009-09-20 @ 17:24:44
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0