Pluggis

haha ja nästan ;) Nä men jag var ju inte på föreläsningen, jag pallade verkligen inte det. Men åkte iaf in och var med på vår grupps lilla möte :) Alltid lika roligt har vi i smarta gruppen ;) Eller Homogena haha ;P Vi fick iaf ihop lite på vårt protokoll ;P De är bra haha. Sen åkte jag och Nathalie ut på ica Maxi och handlade lite, Hon sina nyttiga grejjer och jag mitt skit haha ;) Men ja, jag är inte så nyttig tyvär. Inte än iaf.
Och nu väntar jag in folket som ska komma och kolla på min soffa och förhoppningsvis ta med sig den härifrån sen också :) Så jag kan ta hit min nya :D Wohooo, den är nog jätte fin :) Måste jag skaffa en damsugare så jag kan hålla den fräsch och fin ;)

Annars då, jag ska nog bara slappa jag framför tvn. Min hosta och halsvärk börjar komma tillbaka, eller det började redan på skolan framåt 3. Så jag hoppas att jag inte mår lika dåligt i morgon som jag gjorde i morse för vill inte missa det vi har i morgon ju ! Men är ju så pinsamt om man sitter och hostar i en stor sal när alla andra är helt tysta haha, Eller hur Nathalie ? ;) Tur vi har så hjälpsamma klasskamrater som bjuder på snorpapper och vatten ;)

Deprimerad blir jag också över att sommaren är slut :( Lessen i ögat liksom..


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahah de såååå sant de PINSAMT ;) därför man sätter sig längst bak haha.:D jaa bjussiga klassisar vi har chockande;) SE till bli friiisk nuuu!!!:D Puss

2009-09-02 @ 19:29:05
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/
Postat av: kicki

NÄÄee...hösten är mysig ju ;) Vintern den är däremot SKIIIt hahaha! Krya på dig nu <3

2009-09-02 @ 22:00:23
URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0