Piss apa

jaja, när ska denna sjuka ta slut undrar jag !? Jag pallar fan inte mer. Blir ingen föreläsning för mig idag för jag har sån hemsk hosta, känns som jag hostar upp bitar av halsen och hur fräscht är det då? Kommer bara sitta och störa alla andra som försöker lyssna. Så jag stannar hemma och försöker krya på mig istället. Men jag bara spottar hela tiden för det gör ont i halsten och halva huvudet när jag försöker svälja, skitkul.. Jävla bajs, ja hatar att vara sjuk.. Kunde knappt sova nått inatt heller för halsen, fattar inte hur ont de kan göra. Känns som ja har riktiga sår i halsen, köttsår haha. Aja, te te te är det som står på menyn för mig idag. Så kanske jag kan komma på grupparbetet efter lunch iaf.

Tycker så grymt synd om min hund nu, han vill leka och leka men jag orkar inte. Måste köpa nått mjukt som jag kan kasta runt utan att de låter nått. Vill ju inte störa grannarna. Och promenaderna är nog lite för korta, men jag orkar inte gå längre just nu, är ju halvt död när jag gått i 10 min typ..

Nä som sagt, Piss Apa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0