Onsdag

Och det är storm här ute ! Skönt att man ska åka bort härifrån ett tag, hoppas de inte är storm dit vi ska. Lite finväder hade inte suttit fel ;)

Nu sitter jag iaf med lite silverschampo i håret, ska skölja ur det snart och hoppa i duschen. Sen äta frukost och packa det sista innan jag drar till skolan :) Hoppas jag inte blåser bort när jag ska ut med Enzo sen också, kanske får gå runt med honom som en ballong i ett snöre hahaha.

Yeah, kanske hinner blogga en gång till innan jag drar sen, beror på hur brottom ja har. Ska ju hem till Sjöbergs för att bli upphämtad av "teamet" haha, eller familjen ;P Dom hade ingen lust att åka omkring inne i gävle med en stor trailer, Kan inte förstå varför haha.


Kommentarer
Postat av: Ida

nej det tror jag inte hon har :p

2009-09-09 @ 13:49:49
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0