men ge mig !

Hemma igen från skolan nu. Vi lyckades knåpa ihop ett litet protokoll men vi ska fixa till det lite. Vi hade glömt bort så mkt sen förra gången vi skrev så vart lite lite :P Vi fick oss en del skratt också som vanligt, men nu kommer jag inte på va de va vi skrattade så mkt åt haha.

Efter skolan åkte jag till Maxi och köpte nytt tranbärsdricka, tyckte de kändes som de va lite för mkt socker i den andra jag hade. Köpte även c-vitamin brusisar. Så nu jäklar haha. Tog en promenad när jag kom hem, men äcklet. Mötte en kille med två hundar av mellanstorlek på stigen när ja skulle hem igen. Stackarn verkade ha lite problem med en av dom haha, höll ju på att dra omkull han såg de ut som ;P Själv hade ja en hund som försökte åka på rumpan hela tiden. Han hade bajsat men de satt kvar nått där bak, typ ett grästrå eller nått. Och jag försökte säga att vi tar bort de när vi kommer hem. Kändes inte så kul att typ släpa honom efter backen när han bara satte sig ner och vägrade gå. Men han fattade inte vad jag sa så nu är det bromsspår i asfalten efter honom haha.

A justdet ! Läste en kul sak dag. Vänner ska bli film :D Hur jäkla bra låter inte det !? Jag är skitnöjd iaf, roligare serie får man leta efter. Bra att man har nått att se fram emot, synd bara att de inte är förns nästa år. Men men, Good :)

Dags igen för ”Vänner”-gänget? Från vänster: Courteney Cox,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0