Men f*ttväder

Nu är skolan klar för den här veckan. Det gick ganska bra ändå man hade nog oroat sig lite i onödan haha.
Efter skolan så stack och jag Magda ner på stan en sväng. Jag skulle ha en top till ikväll ju men jag hittade inget i den här lilla staden :( Så jag får väll försöka knåpa ihop något av de jag har här i lägenheten.. Köpte ett par svarta strumpbyxor iaf, även om jag inte kommer ha dom ikväll så tror jag att jag kommer ha anvädning av dom sen så ;P Nu så sitter jag i soffan och läser bloggar typ. Har ätit lite lunch och då blir man ju så trött och slö ;P Ska nog smälla i mig llite fruktsallad nu och sen vila lite innan jag ska ut i regnhelvetet på långpromenad med Äcklet.
OM han nu vill det vill säga haha ;P När jag var och köpte groggvirke så hittade jag en sån gummiring som han hade förr. Som han verkligen älskade ! Fast vart en blå den här gången. Han fick den när jag kom hem, och han vart så glad så han inte ville gå ut ens. Inte utan sin ring haha. Så han ville bara gå hem hela tiden när vi var ute, hem till sin kära leksak ;P Tur att han är lättroad ;)

Ajuste, jag läser ju som sagt en del olika bloggar. Bra tidsfördriv liksom ;P Och såg på Paows ( hennes blogg är faktiskt kul ;) att hon Amandavardet hade skrivit skit om henne. Så jag var ju tvungen att gå in och kolla, nyfiken som man är ;P  A hon hade då lagt ut en bild på Paow där hon sitter och fular sig lite. Och skriver att hon är så ful, och kolla håret är så tunnt och grått och bla bla bla. Nu tänker inte jag blanda mig in och säga att nån är fulare än nån annan haha ;) Men det roliga var kommentarerna till det inlägget. Bara tre stycken, men alltså jag skrattade. Är så lättroad ;) Läs --> kommentarerna, Ida! jag vet att du förstår min humor ;D

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja ;p läste dom där. jag blev också nyfiken! haha. jag kommenterade också det där inlägget men det har hon inte accepterat :p

2009-09-17 @ 10:59:52
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Nina Josefin

Det regnar och är förjävligt här men imon blir det sol och 25 grader:)

2009-09-17 @ 11:26:23
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ;p ja jag skrev att hon var fulare eller nått sånt :p haha ja; du är äcklig. då dog jag

2009-09-17 @ 13:29:23
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0