Måndag

Som sagt så var jag ju till Järfälla igår och kollade på lite gokart :) Det var inte igår måste jag säga haha. Hade nästan glömt hur det var ;P Känner nästan inte igen folk som kör heller, dom som höll på när vi gjorde de har väll slutat dom med, Småknattarna som kommit upp i klasserna nu :P
Jaja, de va en riktigt trevlig dag iaf :) Få komma bort lite.

Sen vart det lite filmmys på kvällen iaf ;) Alltid lika trevligt ;P Synd bara att ja ska vara sjuk, de förstör stämningen helt haha.

Sen föreläsning idag. Mysmåndag hade vi haha ;) Förlåt Kicki jag skickade fel ;P
Lååång föreläsning, eller den kändes lång iaf fast vi fick sluta tidigare. Sen gick vi till Bibblan och kopierade lite och fixade rum till i morgon då vi ska ha lite teamwork, Smarta Gruppen wohoo ;) Sen åkte jag ut på Maxi och handlade lite food. Var duktigt och gjorde en stoor kyckligsallad så nu har jag mat i flera dagar haha ;P Bra det så slipper jag laga mat på ett tag, de är ju så tråååkigt. Nu är jag iaf Proppmätt, och ska plugga lite :)

 

Dagens minus: Enzo hade rotat lite i min väska medans jag lagade mat. Och på golvet hittade jag mina hörlurar till telefonen. UTAN dom där gummipluttarna som man stoppar i öronen! Äcklet har ätit upp dom :O Vilken jävel. Hoppas han inte bli sjuk nu bara av att ha gummi i magen.

Kommentarer
Postat av: Ida

tack tack! får se om jag kommer komma ikapp allt som hänt! :S

2009-09-08 @ 10:29:54
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0