Lunch

Första föreläsningen slutade lite tidigare, Tack och lov ! Man somnade ju nästan haha.
Så drog hem på lunch iaf, och rastade hunden. Snart så är det dags att åka tillbaka för ännu en föreläsning, hoppas att den är lite mer intressant än första.

Jaja, vad händer ikväll då? Det är ju Idol så det ska jag väll kolla på. Men vafan jag måste ner på stan också, skulle behöva nån topp att ha på mig i morgon, tror inte jag vill köra barbent för mina ben ser ut som snögubbe ben! Så blir nog lackisarna men ja har ingenting att ha på mig upptill då.. Ååh, jag orkar inte gå ner på stan haha.
Skulle behöva sola också, men vart gör man det då !? Får väll sola när jag åker hem på torsdag eller fredag.

Vad hände liksom, vart tog dom där benen vägen !? Inte för att dom är skitbruna där heller, men nu är dom lika vita som bakgrunden så..

Nä nu äre dags för skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0