Knutstorp

Yes nu är vi framme:) Eller har vart ett tag ;P

Dom kom iaf och hämtade mig igår, på min gata så jag behövde inte åka nånstans. Gooodie. Men dom var sååå mycket senare än jag och alla andra hade ränkat med haha. Skulle åka hemifrån söderhamn kl 4 igentligen men så blev de ju inte som vanligt med familjen engman ;) Kl var nästan halv 8 när dom hämtade mig. Sen vart vi kvar i årsunda ett tag med när vi skulle hämta upp Sjöbergs. Så kom väll iväg därifrån kl 9 ungefär. Stannade på donken i Västerås kl 11 och åt vår EFTERLÄNGTADE middag haha. Sen slocknade hälften av oss i dom sängar som fanns. Jag var en av dom ;P Vaknade sen när dom hade stannat på nån mack för en paus. Enzo pep när han hörde folk prata så jag klev upp och gick ut med honom. Sen när vi åkte igen kollade jag på klockan, 04.11 haha. Så jag var uppe före dig Ida ;)  Sen kom vi till banan kl 7 så då klev man upp igen och började bygga tält. Första gången med den här trailern så vi fick klura en del haha. Men nuså, står det uppe fint och stadigt ;)

Jätte fint väder har vi också, soligt och varmt :) Men ändå så sitter man inne i trailern (bodelen) och degar. Det känns i kroppen att man inte sovit så mkt inatt haha. Men värst äre väll för Stefan och Björte som inte sov något alls, och körde nonstop hit ner, Good Work haha.



En liten inblick inifrån tältet när vi höll på i morse. Kommer väll mer bilder sen, men internetet är så grymt segt här nere så tar ju en timme att ladda upp en bild :(




Kommentarer
Postat av: nathalie

tur du uppdaterar bruttan;) i gävleborgslän är de också solit. gävle saknar dig redan ;) hoho puss

2009-09-10 @ 15:54:55
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha ja innan mig till och med ;)

2009-09-10 @ 17:09:40
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: nathalie

blir estockholmia och sen lite myspys och HÅRD träning haha:P puss

2009-09-10 @ 20:45:40
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0