Idol

Yes nu har jag sett första avsnittet av Idol då. Men jag hade kunnat kolla på wipeout istället känner jag. De va liksom inte som de va förr, att de va skitdåligt med och sjöng liksom. Nu var de ju många bra.
Men Kissies lillebror var ju med, och han va ju inte så bra haha. Hon tyckte han va skitbra så man undrar ju hur det kommer låta när hon ska sjunga sen, Om dom nu visar det men de måste dom väll. Annars blir jag lessen haha. Så när dom sänder från Göteborg ska jag se iaf ;P  Men som sagt, vad hände med dom där roliga pajasarna som verkligen sög ashårt på att sjunga. Som antagligen bara gick dit för att vara med i tv, De va ju de som var roligt haha.

 

Mera sånna här idioter ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0