Hellooo

Vilken jäkla sovmorgon, fast jag vaknade kl 7 första gången. Mådde apa, så gick och snöt mig och torkade ögonen sen somnade jag om och vaknade kl 11 typ. Gick ut med Enzo och sen satte jag mig i soffan med en kopp te. Men jag har så mkt annat jox i mitt te så de hjälper inte mot min hals haha ;P Men är ju så äckligt om man bara dricker te.
Nu sitter jag och ser på Scrubs, skönt att de är lördag iaf för är bara SKIT på tvn på vardagar. Iaf på dagarna, på kvällarna äre väll lite bättre.

Jaja, blev inge fest för mig ikväll tyvär :( Kickiluran fyller ju år, och jag hade verkligen sett fram emot den här kväll. Men fuck no, klart jag ska vara sjuk :( Är så förbannat jävla äckel LESS på att vara sjuk nu. Har fan inte vart helt frisk på snart två månader, vad har jag gjort för ont undrar jag !? Blääää, ja det ser ut att bli en kul kväll i soffan IGEN för mig och Äcklet. Men ikväll så kanske jag ser en film iaf, istället för att se på tv för de är bara skit på tvn. Skulle ju kunna plugga lite också haha, som sagt kapitel 2 vill bli läst ;)

Nä, nu har jag skrivit klart.


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaah nice bild kim:D nee ingen feber vad jag vet om iaf men då hade jaag nog känt de;D de är du ja snorungarna ;) haha.. kapitel 2 blahaaa de vill man lägga ner;) PUSS

2009-09-05 @ 14:50:45
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/
Postat av: nathalie

hahah sööt du är chips;) och du har bil ojoj latis;) händer ikäll då kim? lungt eller? puss

2009-09-05 @ 15:46:20
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/
Postat av: kicki

ja du skulle ha varit me ju! Du fattades ju oss ;) En lyckad kväll blev det iaf och jag fick världens bästa presenter :D tusen tack!

2009-09-11 @ 09:16:35
URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0