Hahahaha

Kollar på svenska hollywood fruar nu. Och jag dog hahaha. Hon den som har konstigast efternamn, hon stog och prata om att göra sig i ordning och klä upp sig när man ska iväg. Hon tyckte att man alltid borde göra de för annars kunde man ju bli lämnad av sin man liksom. haha Och hon klädde upp sig vart hon än gick, Och så säger hon. "Man vill ju liksom inte se nån ful som går omkring" ( tror de va ungefär så hon sa)  Alltså fan va ja skratta haha. Hon ser ju inte ut att mena nått illa utan som värsta naturliga grejjen att ingen vill ju faktiskt se nån ful som går omkring, typ som att man inte borde gå omkring naken eller nått haha. Sån där fru ska jag också bli en vacker dag haha ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha snacka om att vi har samma humor! jag satt också och skrattade till det, exakt det! haha. Och det hon sa om sin vän då?? hahahaha! "vad fult hennes dotters hår va" typ ;p hahahahaha

2009-09-15 @ 10:19:48
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

haha jaaa jag vet :P får väl ta och se det nästa måndag ihop då? :p

2009-09-15 @ 12:09:08
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0