haha fan va kul !

Det går inge bra för mig med pluggandet haha. Otippat ?
Mamma och stefan skulle iaf komma och hämta upp mig när dom skulle till gävle. Och bara skjutsa mig att hämta bilen hos sanna. Men det slutade med att jag hängde med dom och handlade istället, Biltema, City Gross, Ikea och så käkade vi på valbo. Mycket roligare än att plugga tyvär haha ;) Men lär väll ta fingrarna ur röven snart och sluta hänga på massa bloggar ;P Men ja kan ju fan inte låta bli, nu sitter jag och skrattar åt massa roliga kommentarer på en viss (töntig) blogg.

Min humor är bäst haha ! 

Postat av:

Du ser fan ut som en jävla gris!
vad fan vill du paow !`?
du är en irreterande gris , som låter som en inklämd prutt på rösten!

2009-09-20 @ 17:04:00

Postat av: haha

17 till 22 är 5 år. 12 till 30 är 18 år. och paow har ingen stor panna? kolla bara på bilden din panna är fan as stor ;s och ditt ansikte är helt platt & äckligt :s usch fan vad äcklig du äär, spyr när jag ser dig! hela sverige skrattar åt dig, alla tycker du är ful och att din röst med dina äckliga ljud är helt jävla fuckad! USCH MÅR FAN ILLA NÄR JAG TÄNKER PÅ DIG! :S

2009-09-20 @ 17:18:45

Postat av:

har aldrig sett en fulare människa i hela mitt liv. kolla bara på dig! tycker inte att dessie, paow, kissie, kenza, bondinbella eller någon annan heller e så snygg. det har jag aldrig tyckt. men sen när jag såg dig så spydde jag! fyfan, dessie, paow, kissie och dom andra är sjukt mycket snyggare än dig! du ser ut som en mobbad unge som aldrig har sett en snygg modell förut! fyfan för dig ditt helvetes jävla äckel!

2009-09-20 @ 17:35:41

Postat av: Julia

hellre tunt hår glugg och hög panna än se ut som en blanding mellan en gris, transvestit och ett rövhål!!

2009-09-20 @ 17:43:08

Haha helt seriöst, det Rinner tårar ! Hahahahahahahaha xD



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejdär :) Haft en bra dag ?

2009-09-20 @ 20:14:54
URL: http://haidis.se/
Postat av: Ida

du är en irreterande gris , som låter som en inklämd prutt på rösten!



hahahahahaha.

2009-09-21 @ 19:53:14
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0