Gooooood morning

Ja eller hur god kan en morgon vara när man måste kliva upp innan man sovit klart ? Inte ett dugg näe.. Kallt som fan var det ute med, man blir ju lessen i ögat :( Men jag ska ju flytta till Hawaii sen, det ser jag fram emot ;) hehe

Ja nu då, sitter och ska äta lite frukost nu samtidigt som jag kollar på the voice. Det har blivit lite av en vana när man är uppe så här tidigt, tur att de finns ;) Annars äre ju bara massa försäljningsprogram på tv så här tidigt.
Just nu pratar dom om Mary Key, Bra grejjer faktiskt ;)

Skola snart, känns inte skitkul. Det där med pragmatismen var inte riktigt min grej :S Jag fattar helt seriöst inte ett skit.. Hoppas de är fler som är lika Lost som jag haha ;P
Sen efter skolan så blir det en tripp till stan, ska kolla på nån top och kanske köpa lite alcoholic. Hårspray måste jag ha ocksåå. Sen blir det hem och snygga till sig så gott det går, För sen äre Fest ! Vi firar att Nathalie fyller år idag , GRATTIS :) Iaf vi i vår grupp firar det, vet inte om alla andra vet om att hon fyller än men de är fest med hälsopedagogerna iaf ;P Ska bli sköjj.

Nä ett ryck nu, kan ju inte se ut som ett skabb när jag ska till skolan. För man vill ju inte se massa "fula människor som går omkring" för att citera Maria (i svenska hollywoodfruar) Haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0