Goddagens

Har legat inne typ hela dagen som de slapparsel jag är. Förutom några promenader med Äcklet då, tur ja har honom som drar ut mig haha. Vi somnade på soffan idag, så jag sov över lunchen kan man säga haha. Tog lite nyponsoppa istället och så ringe Bella :) Så vi kanske ska ses senare om hon blir klar med plugget :D wiie, de va inte igår som man träffade henne vill jag lova. Får se vad vi hittar på, jag röstar för film ;D Men vi får se :)

Nu ligger jag och Enzo i soffan, (fina soffan;) och ser på Bones. Sjukt bra serie. Skulle ta och göra lite mat kanske, uncle bens känns som en god ide ;) Men måste se klart bones först juu.


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaa jaa men jag dissade den;)dåligt på tv hörreuuu... verkar som vi båda haft slapp dag, inte har man läst kapitel 2 heller;) haha

2009-09-04 @ 22:38:11
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0