God morgon.

Fan va trött jag är haha. Vart lite sent igår tror jag. Eller jag åkte från söderhamn kanske halv 10. Sen fixade jag lite här och låg och smsade lite innan jag somnade med telefon i handen haha. Trött som ett as vaknade jag upp idag iaf. Klädde på mig och äcklet med, tog en promenad så jag va helt röd i ansiktet sen. Jag måste verkligen skaffa en mössa och en mysig halsduk. Även att jag springer runt här i gävle i min Picko jacka, för jag har ju ingen annan som är lite varmare haha. Och jag väääägrar att bli sjuk :P Men dock tror jag att ja börjar få urinvägsinfektione, mm trevligt att veta va haha. Så ska väll iväg och köpa sån där äcklig juice sen som gör att de blir bättre ;P tranbär eller va fan de är.

Ja nu sitter jag, nyduschad och kollar på the voice. Försöker få i mig lite frukost med men de går trögt, fan va illa jag mådde i morse alltså. Kanske fick en chock av promenaden hahaha. Snart bär de av till skolan iaf, skönt att de inte är så lång dag idag. Om ja inte är totalt lurad och de är skitlång dag då, Isf börjar ja fan grina ;) Börjar ju nya kursen idag, det ska bli spännande att se hur svår den är haha ;P

Och de blir inte så mkt bilder i bloggen nu på ett tag. Eftersom ja har lämnat in min mobil ( som också funkar som min kamera ) Så jag har en rutten lånetelefon med 3,2 mp Kamera att dras med ett tag nu :P Tror de blir rätt kassa bilder med den faktiskt ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0