Dr mugg

Godmorgon fuckfaces ! ;) hahaha
Idag så har man vart duktig och klivit upp i tid, har vart och släppt ut hästarna och nu sitter jag i soffan och ser på dr mugg och dricker mjölk med socker i. (det smakar som milkshake)
Har även tvättat lite kläder, man lär ju passa på när man är hemma. Men jag ska snart dra iväg igen. Ut på en ridtur, sen har jag jätte mycket att göra. Mamma ska färga håret på mig, och jag ska packa, försöka hinna åka och sola. Sen måste jag vara i gävle i skaplig tid för ska ju på fest ikväll med dom bästa :) kommer bli great! Ja så lite stressad är jag nog ;P


Grädda i brallan. Hahahahahah, är de samma som att skita på sig eller ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0