dags igen..

För ett inlägg kanske hehe.
Är iaf hemma i söderhamn nu, kom hem igår kväll.
Vi var ju lite slitna allihopa efter lördags natten så tog ett tag att plocka ihop tältet :P

Lördagen iaf då. Började ju med ett race, det gick inte sådär jätte bra. Kevin hamnade i däcken efter en liten fight. Det var ju så man ville börja grina, piss. Jaja, han vart 3a i mästerskapet iaf. Så får väll vara glada för en pallplats trots att han vart helt utan poäng i finalen.

På kvällen vart det fest iaf, Riktig jäkla fest ! Några droppar alkohol för mycket för mig men de ska man fan ha ibland ;)  Vi började i vårt tält, sen vet ja inte riktigt vart vi hamnade. Hos west eller nått annat team, band hade dom iaf. Fast ja sprang iofs runt i olika tält så ja kanske va i alla haha. Minnet sviker lite ibland ;P Träffade Tony Rickardsson, men ja minns inte va jag sa till honom. Fick sitta i en vinnarbil med ;)
Mitt klädval för kvällen var dock lite osmidigt. Man ska inte byta kläder när man är full haha.
Men jäklar vilken rolig kväll det var, svårslaget måste jag säga ! Perfekt avslut på en härlig racing säsong :) Det var med en klump i magen man åkte hem igår, så jäkla tråkigt att de va sista tävlingen för i år. Va ska man nu se fram emot liksom ? Ett jäkla halvår kvar till nästa. Man blir ju miljöskadad av att hålla på med sånt där, jag lovar.. Mina barn ska iaf bli racing ungar och inget annat ! ;p



Nä frukost nu kanske, sen ska ja till min häst och säga hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0