booooooooored

Verkligen !

Sitter och ser på navy cis nu, samma avsnitt som jag såg tidigare idag !! haha. Men om en timme så kommer väll gänget och hämtar mig. Undrar hur resan kommer bli då? om man får sova eller om de är smockat med folk så man måste sitta och sova. Kommer absolut inte orka hålla mig vaken hela vägen, då är man ju fan omänsklig. Och inte lär jag orka hjälpa till att bygga nå tält då heller, och de är ju viktigt att ja är med eftersom de är jag som är bäste tältbyggaren ;) höhö

Har diskat lite nu iaf, och tagit en snabb dusch. Kan ju hända att de dröjer innan man får duscha i en ordentlig dusch igen så man måste passa på ;)

Föresten, Har ni träffat Ariel ? 


Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja han var läcker ;p tyckte greken var lite charmig också ;P

2009-09-24 @ 09:53:39
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0