Bläääääää

Jag har så otroligt tråkigt. Sitte hemma och vara sjuk suger verkligen pung!
Har typ kollat på mtv hela dagen för finns inget annat att kolla på, massa filmer från typ 1700 talet, nä men typ iaf. Och de dom visat på mtv hela dagen är massa rika människors hus! Blir man nå mer deprimerad då eller ? Jaaaaa, jag vill också ha ett råddjur på mitt rum, och en stor pool och eget biorum ! Der är så det svartnar för ögonen, så avis blir jag haha. Jag ska iaf fixa golfbana i min lägenhet, och vattenfall på balkongen.

Nä nu ska jag gå ut med Äcklet och fundera över om ja ska orka gå och handla nått till ikväll. Lite tröst gotta sådär ;P Typ kom på att jag inte druckit coca cola på flera veckor, nästan haha. Men har väll inte pallat kolsyra för halsten.. Men men, kanske skulle tvinga i sig nu, för de är ju synd om mig ;)



Ingen som har en likvärdig villa som är sugen på att gifta sig med mig ?! please


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0