Bättre

Mår lite bättre idag, men fy fan vilken jobbig natt jag hade. Lakanet låg inte ens nästan kvar i sänge när jag vaknade haha. Tur att jag sov ensam säger jag bara, hade inte vart kul för den som hade sovit med mig ;P
Men idag så mår jag lite bättre iaf, snorig och hostig som fan, men vem fan är inte de nu för tiden liksom. Jag har iaf inte feber längre och de är så jäkla skönt :) Klart att jag är trött och hängig, men man blir de av att snyta sig hela tiden ;P Jag lär ju göra av med mest snytpapper i hela världen känns de som ;P

Var iaf till skolan idag, skulle ju ha möte med min grupp :) Seriösa gruppen de är vi de ;) Vi började med att kopiera en massa papper så vi hade lite att läsa ;P Och sen knåpade vi faktiskt ihop rätt bra grejjer :) Så vi ska träffas igen i morgon efter föreläsningen och skriva rent allt med Nathalies dator, blir nog kanon det =)

Sen efter skolan så åkte jag ut på Ica maxi och handlade lite. En massa olika soppor haha. Får inte i sig så mkt annat när man är så här svälld i halsen. Men soppa är gött ;) Vart lite nyponsoppa med glass nu på kvällen med och de har ja nog inte ätit sen ja gick gymnasiet tror ja ;P Nu sitter jag och kollar på när äcklet försöker roa sig själv här i soffan. Han saknar nog Parilla för jag är inte så rolig just nu haha. Blir bara några promenade om dagen jag orkar inte leka med han. Så de är lite synd om han fakstiskt. Men han är grymt duktigt när jag lämnar honom ensam iaf :) Säger inte ett ljud, inte ens när jag öppnar dörren och kommer hem. Han ligger i soffan helt tyst tills ja kommer in och han ser att de är jag, då kommer han ju å hälsar iaf :) Annars när jag är hemma så skäller och morrar han ju så fort han hör något. Busis :)


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha stackare;d

2009-09-01 @ 22:24:29
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/
Postat av: sannapanna

äru sjuk? :( ja han är jätte dukti :D ska ta kvällskissen nu med han så blire sova sen :)

2009-09-01 @ 22:36:05
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0