Zombieland

Tentan avklara, wihooo! haha. Gick väll inte hysteriskt bra kanske, men ja svarade ju på allt utom en uppgift iaf ;P Sen om de va rätt, de återstår att se haha. Kan ju säga att det vi hade pluggat in, de kom ju fan inte med haha. Så går de när man inte har minne stort nog för en hel bok utan bara några delar ur den :P Jaja, omtenta here I come haha .

Efter tentan så drog ja hem till nathalie iaf, vi drack lite te och snackade om vårt misslyckande ;) 8 drog vi ner på stan och mötte upp Magda för lite biomys :) Zombieland, sjukt bra film! Perfekt avslut på den här dagen :) När vi skulle dra till bilen jag och Nathalie så var vi ju tvugna att gå en bit, finns ju för fan inga parkeringar i gävle, hatar gatorna här. Inte vet man att man kör på enkelriktat heller förns de e försent. Bra liksom. Men iaf, ja vi mötte ju såklart baaara turkar. Kändes ju skitbra, Hej tjejjer! Blääääääää. Varför liksom ? 40+ och tror att vi vill snacka med honom liksom ? Come on. De är så jävla vidrigt, känns som att man skulle vara nån jävla hora liksom. Vi halvt sprang till bilen för den stog lite sådär öde inklämt mellan några hus. Ingen hade märkt om vi vart överfallna där liksom. Han precis sätta oss i bilen så ser vi turkgänget som vi hade gått om tidigare, och vi gick fort så dom borde inte ha kommit ikapp oss så snabbt, Dom måste fan ha ökat takten. Ja bara Shit lås dörren! haha. Men ja har ju centrallås så jag låste alla dörrar när jag låste min haha ;P Smart. Men nu är jag hemma i tryggheten iaf ;P Även att jag lyckades hitta en parkering här hemma, va smockat. Ja tänkte hm kuuul. Får ja går flera km liksom. Men så såg ja en liiiiten jävla plats mellan två bilar, en saabjävel som stått där flera dagar orörd som parkerat jätte illa. Va nog ingen som vågade ställa sin bil där ifall de blir repor. Men jag kläämde inte min jag haha, tur man e rätt smal annars hade ja fan aldrig kommit ur bilen ;P

Fan va ja skriver. Men nu ska jag ge mig och sova! :) 
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0