Upp och Hoppa

Godmorgon alla. Min klocka ringde 6.30 idag. Just lovelie !
Så nu sitter jag och ska försöka ögna igenom lite antonovsky igen, se om nått fastnade igår. Inte så lätt att läsa OCH sen komma ihåg vad man läst, när det bara är tråkig läsning liksom. För mig känns de som en massa flum bara. Ja tror ja fattar de som är KASAM, men ja känner att de andra, runt om bara är massa onödig utfyllnad haha. Men sen är jag inget geni heller så ja har säkert helt fel :P

Jaja, the voice håller mig sällskap när jag läser, ska väll försöka få i mig lite frukost med.
Kl 9.15 ska jag träffa min grupp för lite seriösa studier haha. Hoppas de inte tar hela dagen bara, vi läre ju dra ner på stan med och fixa våra outfits inför i morgon. Tackmiddag, Hell yeah !


Fan ja tror ja ska köpa mig ett solarium. Ja kan ha det nere i mitt förråd i källaren. Där alla andra har sina överflödiga saker och cyklar. Men nej juste, min cykel va de ju ett helvete som tog. Så i mitt förråd finns de allt plats för ett solarium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0