Torsdag

Fan va tidigt jag är uppe, uscha. Har sovit dåligt inatt med, typ legat och väntat på att klockan ska ringa och drömt om sjöodjur och tsunamis och massa konstiga dinosarier som inte kan prata svenska. Man blir verkligen Depp när det fortfarande är mörkt ute när klockan ringer. Speciellt när man har lite dåligt med belysning här inne haha ;P

Har iaf hunnit med en snabb promenad i frosten, en liten dusch och en kopp te. De va de ända frukost jag fick i mig idag för de är alldeles för tidigt för att äta nått nu liksom. Men ja ska ju hem sen igen om typ 1 1/2 timme så då får ja väll äta då, eller så sover jag istället haha.

Åh Greys Anatomy igår då! va den nån mer än jag som grina eller ? Fy fan va läskigt att george är död. Fast innerns inne är jag lite glad att de va han och inte Izzie. Hon får bara inte dö. Men de konstiga är att innan hon vart sjuk så hade jag hört att hon skulle sluta i serien. Sen lite närmare så hörde man att någon skulle dö, då trodde man ju att de va hon. Men sen så dog george? hm, hoppas att ja hade hört helt fel haha ;P

Och Idoool får vi inte heller glömma. Jag växlade ju som sagt mellan kanalerna, vart lite wipeout med så jag fick skratta lite haha ;D Men jag ville bara se Erik ändå så. Och fy fan, jag fick rysningar. Vilken jäkla kille ! Han är ju helt grym , Han bara MÅååååste vinna hela skiten. Annars är ju folk helt dumma i huvudet.

Erik och Rabih lyckliga vinnare Foto: Therese Bosta/TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0