Torsdag

Nu är jag klar i skolan för idag. Skönt :) Seminariet gick bra, tror jag iaf haha ;P Jag och Magda hamnade i samma grupp :D Hoppas vi får bra betyg på arbetet nu bara ;P Man har ju höjt ribban lite nu när man fick höra att vi fick högsta betyg på vårt grupparbete och protkoll med Förra gruppen, alltså vi Smarta gruppen ! :) Vilken seger wohoooo haha ;) Synd att min enskilda uppgift inte va kanonbra men wtf liksom. Hade ju inte ens nån litteratur att referera till ;P Jag gör bättre nästa gång haha ;P

Nu sitter jag iaf och ser på tv och äter lite mandarin. Missade ju lunchen så fick skitont i magen. Två knäckemackor och en kopp te står man sig inte så länge på som frukost liksom. Så äter ja Mat nu dör ja väll haha. Så mandariner får duga tills magontet går över ;P



Syns väll lite att ja solat iaf ? (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0