Torsdag

God morgon ! haha. Slitet ? jatack..

Nu sitter jag och lyssnar på musik och ser på tv haha. Med andra ord, inge bra på tv ;P Lite huvudvärk har man ju också haha. crap!
Vaknade med färg märken typ överallt :S Det har färgat av sig på andra delar av kroppen liksom, bla mina händer haha. Snyggt. Även att de fan inte går bort! Stog ju på förpackningen att de skulle gå bort skitlätt från både kläder och kropp. Men nääää. Dom kanske menar om man tvättar bort det fem minuter efter man ritat dit det, men de gör man ju inte. Ska bli intressant och se om de över huvudtaget går bort sen, orkar inte duscha nu så får bli i eftermiddag. Men måste kanske försöka skrubba bort de på händerna och ansiktet iaf haha. Fan man glittrar ju som en julgran med, ligger glitter överallt i lägenheten som ja droppat av mig på vägen till sängen haha.
Fy fan ska till skolan snart med, inte Taggad för det ! Hoppas de går fort sen ska ja hem och slöööööa. Har inte mitt lilla äckel här nu heller för han följde med mamma hem igår. Så är lite ensamt.

Och jag som är Smarto glömde min kamera igår. Är ju van att ha min mobil bara annars för den äre bra kamera på. Så använder aldrig  riktiga kameran. Men nu hade ja behövt de eftersom ja har lånemobil med pissig kamera. Så vart bara några bilder på min outfit när jag kom hem inatt.




Kommentarer
Postat av: Ida

vad var temat då?? snygg du är vännen.

2009-10-08 @ 12:18:39
URL: http://busigabeerta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0