terror.

Ja det känns som att jag terroriserar min blogg haha. Men vafan, ja kan inte låta bli ;P
Har sett att det är många sthlmare som läser btw, trevligt hehe.

Nu börjar talladega nights snart :) Har nyss vart ut med äcklet på en kvällskiss. Innan de tittade jag på wipeout, dissade idol för va bara tråkiga tjejjer med. Jag har redan bestämt vem som ska vinna så ;)

Alltså jag kan fortfarande inte släppa att sommaren är över, säsongen är över. Har vart en så förbannat rolig sommar så den blir jävla svårslagen faktiskt. All racing, äventyren med mina fina vänner :) Att jag vart brun för att jag jobbade på ett utomhusbad ! wohoo haha. Ja hela sommaren har vart helt perfekt, kunde ha vart lite bättre väder bara. Men vafan kolla nu, de är svinkallt ute så man tom måste skrapa rutorna och det går trögt att styra för att ratten halv fryser fast. nästan haha. Nä bajs på höst och vinter. Inte ens våren är speciellt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0